5 Simple Techniques For پالاز

Wiki Article

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

دارای خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی است و این به چه معناست؟ هنگامی که برای مدت طولانی از موکِت استفاده می‌کنید حالت و شکل آن تغییر پیدا کرده و اصطلاحا وارفته خواهد شد.

در تولید موکِت از دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می‌شود و پلی استر نیز از الیاف مصنوعی تولید شده و مزیت های خاصی نیز به همراه دارد.

اگرچه خرید انواع طرح های موکت پالاز به صورت حضوری بسیار رایج است اما اخیرا خرید اینترنتی موکت پالاز رونق بیشتری دارد. فروش اینترنتی طرح های مختلف پالاز موکت این امکان را فراهم آورده که همه ایرانیان حتی در استان ها و شهرهایی که نمایندگی این محصولات را ندارند، بتوانند این محصولات را بخرند. اما برای خرید اینترنتی پالاز موکت به غیر از اینکه می‌توانید از مشاوره فروشندگان فروشگاه کفپوشان استفاده کنید، در صورت تمایل می‌توانید به دفتر شرکت بیایید و جنس و رنگ موکت را از نزدیک مشاهده و آن را لمس کنید.

فروش قرنیز های ام دی اف و پی وی سی به صورت کلی و جزئی انواع پرده کرکره فلزی و زبرا

ظاهر موکِت هایی که از این الیاف تهیه می‌شوند زیبا و درخشان‌تر است. برخلاف موکت پلی آمید که رنگ ماتی دارد؛ موکت پلی استر همواره ظاهر درخشان خود را حفظ کرده و تغییر رنگ نخواهد داشت و زیبایی و جذابیت خاصی نیز به محیط شما خواهد بخشید.

موکتها به صورت کلی موکت به ۳ روش تولید می شوند. برخی از این روشها کماکان یادآور روشهای کهن تولید دستبافها و زیر اندازهای سنتی است و برخی نیز با توجه به پیشرفتهای حاصل شده در صنعت موکت نساجی جهت افزایش سرعت تولید،افزایش کیفیت،کاهش هزینه و … ایجاد شده اند.

از موارد مهم دیگری که در خرید موکت پالاز باید مدنظر داشت قیمت آن است. سعی کنید قبل از اقدام به هر کاری ابتدا بودجه خود را مشخص و سپس خریدی با کیفیت انجام دهید.

موکِت های بافته شده از الیاف پلی پروپیلن موجب جذب گرد و خاک خواهند شد. این ویژگی برای کسانی که آلرژی دارند و بسیار مناسب خواهد بود.

مدل راش پالاز موکت تنها مدل تخصصی این برند ایرانی برای فضاهای اداری است. طرح راش از نظر ظاهری شبیه به موکت تایل است و پس از نصب به شکل قطعاتی به نظر می‌رسد که به طور منظم و منسجم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. یکی از ویژگی های موکت مدل راش، بافت لوپ یا بافت رفت و برگشتی این محصول است.

یکی از نگرانی های بیشتر افراد تمیز کردن لکه های روی موکِت است. موکت پلی استر لکه پذیر نبوده و پاک کردن لکه های روی آن نیز به راحتی امکان پذیر می‌باشد. اما چگونه؟ ساختار مولکولی این الیاف موجب می‌شود تا در برابر لکه ها مقاوم بوده و خاصیت جذب بسیار کمی دارد، بنابراین لکه ها به سرعت و راحتی پاک خواهند شد.

تمام این ویژگی ها طرح شبنم را به یک کفپوش مناسب برای فضاهای موکت اداری و نمایشگاهی تبدیل کرده است. چراکه ده ها نفر در طول یک روز می‌توانند روی این موکت ها راه بروند و موکت هم آسیبی نبیند.

شرکت پالاز موکت نیز دقیقا بر اساس همین موارد محصولاتش را قیمت گذاری می‌کند.

برخی برندهای شناخته شده هم هستند که ممکن است ترجیح دهید از آن‌ها خرید کنید. در صورت چنین تصمیمی حتماً به شعب اصلی آن‌ها مراجعه کنید زیرا معمولاً اجناس تقلبی و فیک را با نام برندهای معروف به مردم می‌فروشند. بنابراین به جای برند به اصالت برند باور داشته باشید.

Report this wiki page